středa 10. června 2015

Barevné linky

Už je to delší dobu co jsem si přála nějaké barevné linky. Černé jsou super, ale pokud si chcete s líčením trochu pohrát tak tam ty barevné linky prostě chybí. Chtít bohužel neznamená hned mít.... 
Sehnat takové barevné linky je docela nadlidský úkol. A pokud už nějaké najdete jedná se o podivné barvy, které prostě já neocením. Tím se vracím k mému víkendu v Praze a tomuhle úlovku ;)


Claire's ..ooh bože, můj milovaný krám s bižuterií. Pokud tam někdo společně s mou osobou vkročí odchází vždy tak o hodinu dřív než já a čeká na mě před krámkem :D Je to ráj a v tomhle ráji mají i nějakou tu dekorativní kosmetiku ;)
A měli i slevičky a v těch jsem já objevila tenhle linkový set. Z 220Kč na 110Kč což je za 7 barevných linek supr.


Tady můžete vidět jak vypadají na ruce..3 třpytivé linky, 2 metalové a dvě normální ;)
Jsem z nich nadšená a hlavně z té modré ta se mi líbí moc.

Máte doma nějaké barevné linky?
Nebo dáváte raději přednost těm klasickým černým? :)

1 komentář:

  1. No, a jestli se mohu zeptat, kde jsi je za takovou cenu pořídila? Já jsem si také chtěla nějaké takové pořizovat, ale vůbec jsem nevěděla z jaké stránky bych si je měla sehnat... Jako narazila jsem na tuto stránku s letáky zde , ale tam bývají jen slevy do drogerky nebo tak mno :(

    OdpovědětVymazat